Kanada ve Amerika Birleşik Devletleri’ndeki Dört Büyük muhasebe firmasından biri olan KPMG, çalışanlarının ve müşterilerinin dijital çağda büyüme fırsatlarını takip etmelerine yardımcı olmak için ilk metaverse işbirliği merkezinin açılışını duyurdu.
KPMG, çalışanları, müşterileri ve diğerlerini Web3 ile bağlayacak yeni bir işbirliği merkezi ile meta veri tabanına giriyor. Şirket, bu yıl Web3 deneyimlerine, “imza parçası” olarak meta veri deposu hub’ı ile birlikte 30 milyon dolarlık toplu bir yatırım yapıyor.
Fortune tarafından Salı günü yayınlanan bir rapora göre, merkez, KPMG ABD kurumsal inovasyon lideri Cliff Justice ile eğitim, işbirliği, eğitim, etkinlikler ve atölye çalışmalarına odaklanacak, şu anda bu tür şeyler için kullanıldığını ancak KPMG’nin insanları işe almayı planladığını iddia ediyor inşa etmek ve zamanla genişletmek.
Şirketin uzun vadeli hedefi, sağlık hizmetleri, tüketici, perakende, medya ve finansal hizmetler gibi diğer potansiyel metaverse kullanım durumlarını incelemektir.
Küresel harcamalar #sanal evren 2030 yılına kadar 5 trilyon dolara ulaşabilir❗
#e-Ticaret ve #SanalReklam mekanın ana gelir kaynağı olması bekleniyor.ne düşünüyorsun?
tamamını oku @McKinsey rapor @Cointelegraph https://t.co/zrakjjxoja pic.twitter.com/yfwDFHyAkw
— İLGİLİ EV. (@İlgiliEv) 28 Haziran 2022
KPMG ABD Başkan Yardımcısı ve Operasyon Direktörü Laura Newinski şunları söyledi:
“Metaverse bir pazar fırsatı, yetenekleri yeniden devreye sokmanın bir yolu ve yeni bir ortak çalışma deneyimi aracılığıyla dünyanın dört bir yanındaki insanları birbirine bağlamanın bir yoludur.”
Şirketler, kripto ve Web 3.0 alanındaki olasılıkları keşfetmeye, kritik içgörüler sağlayan yeni araçlar ve çözümler oluşturmaya, kapsamlı öğrenme ve geliştirme platformları başlatmaya, bilgiye katkıda bulunmak için yetenekleri işe almaya ve fiziksel ve dijitalin değişen birleşiminde gezinmeye yardımcı olmaya devam edecek. dünyalar, diğer şeylerin yanı sıra, inovasyon stratejisinin bir parçası olarak.
İlişkili: Yahoo, kısıtlamalar altında Hong Kong sakinleri için Metaverse etkinlikleri başlatıyor
COVID-19 salgını, insanların metaverse’e olan ilgisini ateşledi. Daha fazla kişi çevrimiçi olarak çalışıp okula gittikçe, internet bağlantısını daha gerçekçi hale getirme yöntemlerine yönelik istekte bir artış olmuştur. Amerika Birleşik Devletleri’ndeki en büyük bankalardan biri olan JPMorgan, Decentraland (MANA) metaverse’de kendi sanal merkezini kurmanın yanı sıra metaverse teknolojisinin “bir trilyon dolarlık bir fırsat” olduğunu öne süren bir makale yayınlayarak bu yılın başlarında manşetlere çıktı.





